1402-10-04 20:22
884
0
88095
۱۱۵ هزار درخواست ثبت شد؛

نامه‌های «بدون تعارف» مردم گلستان به رئیسی

دومین سفر رئیس‌جمهور به گلستان فرصتی فراهم کرد تا مردم از طریق نامه‌های بدون تعارف با آیت‌الله رئیسی نسبت به مشکلات حل نشده درصدد مطالبه‌گری برآیند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، دومین سفر استانی رئیس‌جمهور دولت «کار و کرامت» به گلستان انجام شد سفری که با هدف عدالت‌گستری و توجه هر چه بیشتر به مردم انجام گرفت، وقتی گلستانی‌های مهمان‌نواز از سفر آقای رئیس‌جمهور به این خطه شمالی آگاه شدند از سویی خوشحال برای اینکه استان محل سکونت‌شان برای حل مشکلات منطقه در کانون توجه قرار می‌گیرد و از طرفی فرصت خوبی برای حل مشکلات شخصی مردم خلق می‌شود، همین اتفاق روزنه امیدی بود تا مردم در نامه‌های بدون تعارف به رئیس‌جمهور مطالبات خود را بیان کنند.

شمار نامه‌های مردمی از رئیس‌جمهور تا این لحظه به عدد ۱۱۵ هزار تماس و نامه رسیده است و به گفته مسئولان متولی هنوز جمع‌بندی درخواست‌ها تکمیل نشده است.

اینکه فراوانی مطالبات و درخواست‌های مردمی در سفر استانی از رئیس‌جمهور زیاد است حکایت از یک آلارم جدی دارد در اینکه روند خدمت‌رسانی به مردم در جایی لنگ می‌زند و نیاز است فرآیند ارائه خدمات اصلاح شوند تا اقدامات شایسته برای مردمی که همواره قدردان و مدافع نظام اسلامی هستند به بهترین شکل صورت بگیرد.

مردم از دولت مردمی انتظار بیشتری دارند و کم‌کاری و ترک‌فعل هیچ مسئولی را نمی‌پذیرند برای همین است که در سفرهای استانی دست به قلم می‌شوند و برای رساندن صدای خودشان به رئیس دولت پرچم مطالبه‌گری را بالا می‌برند.

اینکه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان، وضعیت نامه‌ها و درخواست‌های مردم از رئیس جمهور تا ظهر امروز دوشنبه چهارم دی را یکصد و پانزده هزار تماس و نامه عنوان می‌کند یعنی حجم زیادی از مشکلات مردمی در صف پیگیری هستند و مسئولان باید حواسشان را جمع کنند که بیشتر و بهتر به مردم خدمت کنند.

هانی محمدی این نکته را نیز تاکید کرده است ثبت همه درخواست‌های مردم، امشب به پایان می‌رسد و این عدد از ۱۱۵ هزار درخواست فراتر خواهد رفت، درخواست مردم گلستان از رئیس جمهور از هفته آینده به ادارات مرتبط، ارجاع می‌شود و پاسخگویی به این درخواست‌ها، یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران مربوطه خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.